Search

همه چیز در مورد ماساژ سنگ داغ بانوان + فواید

همه چیز در مورد ماساژ سنگ داغ بانوان روشن است و بسیاری از افراد از فواید فراوان آن آگاه هستند.

سنگ داغ بانوان از تنوع زیادی برخوردار است.

معرفی ماساژ سنگ داغ بانوان

معرفی ماساژ سنگ داغ بانوان اگر بخواهیم ماساژ سنگ داغ بانوان را معرفی کنیم باید بگوییم این سنگ بازالتی است که بسیار مسطح و صاف است و از سنگ های مختلفی مثل مرمر، آتشنشانی و غیره استفاده می کنند.

ماساژ سنگ داغ یک نمونه ماساژ درمانی است که به کاهش و آرام کردن عضلات منقبض کمک می کند و همچنین به آرام کردن بافت های آسیب دیده پا کمک شایانی می کند.

سنگ های بازالتی ابتدا گرم می شوند و در قسمت های مانند کف دست، کف پا و ستون فقرات قرار می گیرند در بیشتر جلسات ماساژ درمانی از این سنگ ها استفاده می شود.

برخی از ماساژور ها سنگ را در مناطق مختلف قرار می دهند و فشار می دهند با این عمل مکان مورد نظر آرام می شود و به تسکین درد کمک زیادی می کند.

فواید ماساژ سنگ داغ

فواید ماساژ سنگ داغ ماساژ سنگ داغ دارای فواید بسیار زیادی است که قصد داریم در ادامه این مقاله به چندین موارد از آن اشاره کنیم.

  • از مهمترین فواید آن می توان به بهبود درد های عضلانی اشاره کرد کسانی که درد های زیادی در نواحی پا و یا دست دارند می توانند از این ماساژ استفاده کنند و به آرامش نسبی برسند.
  • با ماساژ سنگ داغ از سرما خوردگی نیز پیشگیری می کنند و کسانی که به صورت مستمر از آن استفاده کنند، کمتر دچار سرماخوردگی می شوند.
  • فواید ماساژ سنگ داغ بر روی خواب نیز تاثیر زیادی دارد و موجب کیفیت بهتر خواب می گردد.
  • این سنگ به کاهش افسردگی، استرس و اضطراب کمک می کند و از تنش روزانه پیشگیری می کند.

ماساژ سنگ داغ به چه کسانی توصیه می شود؟

ماساژ سنگ داغ به چه کسانی توصیه می شود؟ افراد زیادی هستند که از ماساژ سنگ داغ بانوان آگاهی چندانی ندارند، این سوال برای افراد زیادی پیش می آید که ماساژ سنگ داغ به چه کسانی توصیه می شود؟

در پاسخ این سوال باید عنوان کرد بیشتر برای بانوان مناسب است چون عادت ماهانه دارند با این ماساژ می توانند درد های عضلانی خود را درمان کنند و از بی خوابی شبانه نیز پیشگیری می کند.

ماساژ سنگ داغ برای خود ایمنی نیز مناسب است و برای کودکان در سنین رشد نیز گزینه خوبی است که به افزایش قد کمک می کند و برای سلامتی بسیار مناسب است و از امراض مختلف جلوگیری می کند.

ماساژ سنگ داغ برای افراد سرطانی نیز مناسب است چون به جریان بهتر خون کمک می کند و طول درمان را افزایش می دهد، به خاطر کاهش کالری برای افراد چاق نیز توصیه می شود.

مراقبت های بعد از ماساژ

مراقبت های بعد از ماساژ مراقبت های بعد از ماساژ یک امر بسیار طبیعی است که بسیاری از افراد پس از این ماساژ آن را باید رعایت کنند و به نوشیدنی ها و خوردنی های که در طول روز باید مصرف کنند توجه ویژه نمایند.

یکی از مراقب هایی که باید صورت بپذیرد این است که از خوردن نوشیدنی های سرد پیشگیری کنند و همچنین از خوردن چیز های ترش نیز جلوگیری کنید تا جریان خون به روال عادی برگردد.

بعد از ماساژ حتما دوش بگیرید و میزان شادی را در فضای خانه بیشتر کنید چون میزان دوپامین افزایش پیدا می کند و سلامتی افراد به صورت چشمگیری بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لوگو

فرم درخواست مشاوره