Search

تخفیف ماساژ تایلندی بانوان + کیفیت تضمینی

ماساژ تایلندی بانوان یکی از پرطرفدار ترین ماساژ های موجود می باشد که با انجام حرکاتی خاص و اعمال فشار به قسمت هایی از بدن توسط فردی خبره صورت می پذیرد.

ماساژ تایلندی چگونه انجام می‌شود؟

ماساژ تایلندی چگونه انجام می‌شود؟ شاید این سوال برای شما نیز مهم باشد که ماساژ تایلندی به چه روشی انجام می شود به همین علت ما در ادامه مطالب مفیدی را در این باره توضیح خواهیم داد تا سطح اطلاعات شما ارتقا یابد.

اولین کشوری که این نوع ماساژ را ابداع و اجرا کرد تایلند می باشد ولی امروزه این حرکت در سراسر جهان رواج یافته است زیرا اثرات مثبتی از آن مشاهده می شود.

در این نوع روش ماساژ که شبیه به یوگا نیز می باشد فردی باتجربه و کاربلد که درمانگر نامیده می شود بخش های خاصی از بدن مثل پا و دست ها را به طور اصولی و با اعمال فشار کشش می دهد.

انجام این حرکات موجب شل شدن عضلات بدن و خون رسانی بهتر می شود در نتیجه فرد احساس شادابی می کند.

انواع ماساژ تایلندی

انواع ماساژ تایلندی لازم به ذکر است که ماساژ تایلندی انواع مختلفی دارد و فرد درمانگر بر حسب شرایط جسمانی و نوع نیاز فرد مراجعه کننده یکی از آن ها را انتخاب می کند تا بهترین بازدهی به وجود بیاید.

ماساژ تایلندی جنوبی یکی از انواع این حرکات آرامش بخش می باشد که در مناطق خاصی از ایت کشور مانند معابد آموزش داده می شود و روشی بسیار ایده آل و مناسب برای ایجاد نشاط و سلامتی در افراد می باشد.

هم چنین ماساژ شمالی نیز وجود دارد که از منطقه ای مشخص رواج یافته و اصول خاص خود را دارا می باشد ولی به طور کلی این دو روش بهترین حرکت برای بهبود وضعیت عضلات افراد هستند.

امروزه این نوع ماساژ به روش های سنتی و تخصصی انجام می پذیرد که هر یک از آن ها مزایای منحصر به فردی دارند‌.

نکاتی در مورد ماساژ تایلندی بانوان

نکاتی در مورد ماساژ تایلندی بانوان در مورد انجام ماساژ تایلندی مخصوص بانوان نکات مهمی وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

اول از همه باید بدانید که در این نوع روش ماساژ نیازی به درآوردن لباس نیست و تنها لازم است یک لباس گشاد و راحت بپوشید تا دست و پاهای شما بدون مانع امکان حرکت داشته باشند.

در روش مورد نظر از هیچ گونه روغن گیاهی استفاده نمی شود و تنها با فشار آوردن به برخی نقاط بدن و حرکات خاص انجام می گیرد.

باید شروع ماساژ از قسمت پاها شروع شده و به سمت بالا یعنی سر فرد ادامه پیدا کند زیرا هر حرکتی غیر از این اصول اشتباه بوده و تاثیر مفیدی نخواهد داشت.

ابتدا نقاط فشاری بدن می بایست انتخاب شده و سپس حرکات و فشار به نقطه های در نظر گرفته شده اعمال گردد.

سالن خدمات ماساژ تایلندی با تخفیف

سالن خدمات ماساژ تایلندی با تخفیف سالن های زیادی جهت ارائه خدمات ماساژ تایلندی دایر شده اند که با در نظر داشتن تخفیف های ویژه سعی در جلب توجه مشتریان و ترغیب آن ها به انجام این ماساژ دارند.

این مراکز عمدتا در شهر بزرگ تهران مشغول به کار هستند که هر کدام آن ها با توجه به اصول کاری و خبره بودن درمانگر ها می توانند انتخاب مناسبی برای افراد باشند.

در دیگر شهر های بزرگ کشور نیز با کمی جستجو و تحقیق می توانید یک سالن معتبر را پیدا کرده و برای دریافت خدمات به مکان مربوطه مراجعه نمایید.

جهت شناسایی بهتر این سالن های خدمات دهنده و بهره مندی از تخفیفات آن ها می توانید با مشاوران این سایت تماس گرفته و از طریق آن ها بهترین مرکز را انتخاب کرده و یک ماساژ حرفه ای و کم هزینه را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لوگو

فرم درخواست مشاوره